Online beleefpaden van start

12-2-2021

Het blijft schakelen voor het team van het Harens Lyceum dat de voorlichting voor potentiële nieuwe leerlingen en ouders verzorgt. Eind vorige week werd duidelijk dat we geen basisschoolleerlingen live op school mogen ontvangen om kennis te laten maken met onze school. Razendsnel is er geschakeld en werd er bijna dag en nacht doorgewerkt om een online beleefpad door de school te realiseren voor onze toekomstige leerlingen. Na uitgebreide try-outs was het gistermiddag om 16.00 uur zo ver. Enthousiaste onderbouwleerlingen -vergezeld door een collega met een selfiestick- maakten een rondje door de school terwijl de basisschoolleerlingen via een livestream als het ware mee konden lopen door het gebouw. Ze eindigden in een chatroom waar ze hun vragen konden stellen. Op deze manier kunnen de leerlingen toch een kijkje nemen in de school.

Wil je zelf ook even meelopen, dan kun je via deze link een registratie van een rondje ‘beleefpad’ meemaken.

En als je dan toch aan het kijken bent, bekijk dan ook het mooie promotiefilmpje ‘Dit is onze school!’