Kaarten NOTC 2022

31-10-2022

Dit jaar zijn er vier Night of the Classics concerten: twee concerten op 24 en twee concerten op 25 november. De voorstellingen duren een uur en hebben geen pauze. Omdat onze klassieke muziekavonden de populairste muziekavonden zijn van het jaar hebben we een voorrangsregeling voor het reserveren van kaarten voor de deelnemende leerlingen (koor, ensemble, deelnemers en crew).

Concert 1 - UITVERKOCHT

24 november 2022 – aanvang 19:30 uur - zaal open 19:00 uur

Concert 2

24 november 2022 – aanvang 21:00 uur - zaal open 20:45 uur

Concert 3 - UITVERKOCHT

25 november 2022 – aanvang 19:30 uur - zaal open 19:00 uur

Concert 4 - UITVERKOCHT

25 november 2022 – aanvang 21:00 uur - zaal open 20:45 uur

Procedure

Alle deelnemende leerlingen (koorleden, NOTC-ensemble muzikanten, deelnemers en crew) hebben tot en met maandag 31 oktober met voorrang kaarten kunnen reserveren.

Vanaf dinsdag 1 november start de reservering voor overig publiek en gaat de reserveringen op volgorde van binnenkomst. Reserveren kan vanaf 1 november via deze link.

Kaarten

U kunt zich melden bij de ingang, printen van de kaarten is niet nodig.

Garderobe

I.v.m. brandveiligheid maken we gebruik van verplichte garderobe. Deze garderobe is niet beveiligd, we vragen het publiek hier rekening mee te houden i.v.m. het meenemen van waardevolle spullen. Jassen en (grote) tassen mogen niet mee de zaal in.

Uitverkocht

Wanneer één of beide voorstellingen zijn uitverkocht wordt dit gecommuniceerd via de website www.harenslyceum.nl (kopje NIEUWS), Facebook www.facebook.com/muziek.kerklaan en Instagram www.instagram.com/muziekkerklaan

Kerklaan 39, Haren

Parkeren