Online beleefpad voor leerlingen

Wij kunnen ons voorstellen dat je graag nog een keer ons gebouw van binnen wilt zien. Van 11 februari t/m 4 maart organiseren wij daarom het zogenaamde ‘online beleefpad’ voor leerlingen uit groep 8. Het is dan mogelijk om thuis vanachter een beeldscherm in kleine groepjes onze school te bezoeken en docenten en leerlingen te ontmoeten.

Tijdens het online beleefpad loop je in een half uur door onze school met een aantal andere leerlingen uit groep 8. Je wordt begeleid door een leerling van het Harens Lyceum, jouw reisleider. Langs de route ontdek en beleef je het Harens Lyceum. Zo maak je kennis met onze talentrichtingen, ontdek je het gele domein en bezoek je ons E-lab. Na afloop is er de mogelijkheid om te chatten met leerlingen.

Schrijf je snel in op www.scholenmarktgroningen.nl. Hopelijk zien we je snel!

Voorafgaande aan het beleefpad kun je via onderstaand filmpje al een indruk krijgen van onze school.